Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży produktów oferowanych przez sklep sweetwoodbox.pl

Właścicielem Sklepu Internetowego Sweet Wood Box, działającego pod adresem www.sweetwoodbox.pl, jest firma Sweet Wood Box Ewelina Środek z siedzibą w Skowierzynie, przy ul. Skowierzyn 249, 37-415 Zaleszany. Nip: 865-24794-29

Postanowienia ogólne
  • Firma Sweet Wood Box Ewelina Środek prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem domeny www.sweetwoodbox.pl
  • Zamówień w sklepie mogą dokonywać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.
  • Podane ceny towarów są sugerowanymi cenami brutto i zawierają podatek VAT oraz wyrażone są w walucie polskiej.
  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia. Cena ta wiąże zarówno klienta, jak również sprzedawcę, firmę sweetwoodbox.pl
  • Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT.
Składanie zamówień oraz formy płatności

Zamówienia można składać poprzez:

  • „koszyk” znajdujący się przy każdym produkcie na stronach sklepu,
  • telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. +48 531 376 500 w godz. 8:00- 16:00,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając e-mail na adres biuro@sweetwoodbox.pl

Zamówienia za pośrednictwem serwisu www.sweetwoodbox.pl są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok.

Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia oraz jego realizacji przez stronę sklepu sweetwoodbox.pl jest dokonanie rejestracji, prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego z podaniem wymaganych danych oraz kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na adres e-mail podany w formularzu podczas procesu rejestracji.

Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia drogą internetową lub telefonicznie w ciągu 24 godzin od jego otrzymania, jednocześnie zastrzegając sobie prawo odstąpienia od umowy, w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez kupującego. Sklep zastrzega sobie również prawo możliwości odmowy zamówień budzących wątpliwości np. w przypadku braku podstawowych danych wymaganych w procesie rejestracyjnym tj. numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail. Zamawiający zostanie o tym fakcie poinformowany.

Zamówienia złożone w dni powszednie, po godz. 19:00 w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Przyjęcie przez sklep zamówienia do realizacji rozpoczyna się po potwierdzeniu danych kupującego oraz:
  • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze po otrzymaniu informacji o złożeniu zamówienia,
  • w przypadku zamówień płatnych przelewem po otrzymaniu wpłaty na rachunek bankowy:
    Bnp Paribas
    Nr rachunku: 90160014621894118010000001

Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony produkt jest obecnie niedostępny, kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia telefonicznie lub e-mailem. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, kupujący podejmie decyzję o realizacji złożonego zamówienia (wydłużenie czasu oczekiwania na niedostępny towar, rezygnacja z pozycji niedostępnej, która wydłuża czas realizacji zamówienia bądź całkowita rezygnacja z zamówienia).

W przypadku zakupu produktu, na który wprowadzona jest błędna cena przez obsługę sklepu, bądź błąd serwera kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie a zamówienie zostanie anulowane.

Kupujący może anulować zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany tylko do momentu wystawienia paragonu lub faktury VAT. Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.

Kupujący, składając zamówienie może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary :
  • gotówka przy odbiorze (pobranie przez kuriera),
  • przelew bankowy z dowolnego banku,
  • karta płatnicza,

Wybierając formę płatności przelewem bankowym należy pamiętać o podaniu niezbędnych danych podstawowych w treści przelewu tj. imię i nazwisko zamawiającego, adres, dane firmy, adres e-mail.
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.sweetwoodbox.pl jest prawnie wiążącą umową kupna- sprzedaży.
Sklep Internetowy Sweet Wood Box Ewelina Środek zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.

Koszt i czas dostawy

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich, zapewniających dostarczenie przesyłek od 72h. Czas realizacji na wykonanie zamówienia to 5-14 dni roboczych. (Za dni robocze uznaje się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy).

Koszty dostawy podane są w każdej karcie produktu i należy je doliczyć do ceny zamówionego produktu, odpowiednio w zależności od wybranej formy płatności. Koszty dostawy większej ilości towarów będą ustalane indywidualnie.

Terminy wysyłki podane są w aukcji produktu, obejmują dni robocze i oznaczają najpóźniejszy, możliwy termin realizacji zamówienia od momentu jego złożenia.

Koszty te uzależnione są również od wymiarów, wagi i objętości danego towaru.

Przesyłki dostarczane są wyłącznie na terytorium Polski.

Kupujący zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru i uregulowania należności za zamówione produkty zgodnie z wybraną formą płatności. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego kurier sporządza protokół szkody.
Protokół szkody ma być sporządzony z datą otrzymania przesyłki i zaznaczeniem, że został sporządzony przy odbiorze przesyłki.
Odbiorca zobowiązany jest do odbioru wszystkich paczek.  Każda wysłana przez nas paczka jest ubezpieczona na wypadek uszkodzenia w transporcie. Ubezpieczenie przesyłki wygasa z chwilą odbioru przesyłki od kuriera bez żadnych zastrzeżeń dlatego najważniejsze jest aby protokół szkody sporządzony był z datą odbioru przesyłki.

Koszty dostawy większej ilości towarów będą ustalane indywidualnie.

Reklamacje i zwroty

1. ZWROTY:
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Kupujący może w terminie 14 dni od daty otrzymania Produktu odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

Zasada ta nie ma zastosowania w przypadku produktów wykonywanych przez sklep internetowy Sweet Wood Box Ewelina Środek, dlatego, iż produkty są wykonywane na indywidualne zlecenie Klienta i nie podlegają zwrotowi.

2. REKLAMACJE:

1. Kupujący może zgłosić reklamację Produktu, w przypadku gdy:

– Produkt okazał się wadliwy, domagając się nieodpłatnej naprawy, wymiany bądź odstępując od umowy kupna-sprzedaży.

– Produkt jest niezgodny z zamówieniem złożonym na przez sklep internetowy sweetwoodbox.pl ( m.in. literówki, błędne informacje, pomyłki itp.), domagając się nieodpłatnej wymiany na Produkt zgodny z umową bądź odstępując od umowy kupna-sprzedaży.

-Produkt nie został dostarczony do Klienta. Reklamację można zgłosić nie wcześniej niż 5 dni od daty zamówienia.

Ochrona danych osobowych

Dane osobowe Użytkownika podlegają ochronie zgodnie z polityką prywatności sklepu sweetwoodbox.pl. W momencie złożenia zamówienia Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji procesu zamówienia.

Umieszczone w bazie danych sklepu dane osobowe są przetwarzane wyłącznie dla jego wewnętrznych potrzeb i nie są udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieupoważnionych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, ich korekty, aktualizacji oraz żądania usunięcia z bazy danych sklepu.

Postanowienia końcowe

Wszystkie informacje zawarte na stronie sklepu www.sweetwoodbox.pl , zdjęcia produktów oraz znaki firmowe są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji bez zgody właścicieli.

Wszelkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać polubownie a w przypadku, gdy porozumienie takie będzie niemożliwe, spór rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub Sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.